Spoznanjte nas
Dobri odnosi so pri nas v ospredju. Poleg odličnih informacijskih sistemov, po katerih izstopamo, sami menimo, da je ena izmed naših glavnih prednosti naš dober odnos. Trudimo se ga ustvarjati in ohranjati tako v podjetju kot z našimi naročniki.
Vrednote, poslanstvo in vizija
PIA smo ljudje. Zavedamo se, da je ekipa jedro uspešnega podjetja. Gojimo pozitivno klimo in vzpodbujajočo kulturo, ki zaposlenim v našem podjetju odpira poti za optimalno rast in razvoj svojih potencialov. Seveda pa ne ostanemo samo pri besedah, ampak uvajamo konkretne spremembe. Nekatere od teh so ugoden delovnik, najmodernejša tehnologija in orodja za delo, ki so v podporo tudi zdravju, stalna mentoriranja, izobraževanja in predvsem osredotočenost na dobre odnose.
Počaščeni smo, da imamo tako trdno ekipo, ki zaradi izredno majhne fluktuacije omogoča tako uspešno pozicioniranje kot trdnost in stabilnost podjetja.
Produkte razvijamo, tržimo in vzdržujemo tudi z odnosom. Že na začetku poslovanja smo se odločili v ospredje postaviti tudi zadovoljstvo naročnikov – ne samo pri uporabi, temveč tudi oziroma predvsem pri podpori.
Za naše naročnike vsakodnevno skrbi ekipa strokovnjakov z različnih področij, po duši vizionarjev in entuziastov. Ponosni smo, da imamo po našem mnenju najboljšo ekipo podpornih agentov v Sloveniji.
Vizija
Vizija
Poslanstvo
Poslanstvo
Vrednote
Vrednote
-
Zametki podjetja segajo v leto 1983, ko je večinski lastnik podjetja, Igor Razbornik, sodeloval v znanstveno raziskovalnem delu "CNC programiranje".
-
Pri tem je Šolski center Velenje odigral veliko vlogo v obliki razvojnega inkubatorja.
-
Ker okolja niso poznala grafike, smo v okolju DOS razvili grafični vmesnik pred nastankom operacijskega sistema Windows.
-
Na postavljenih temeljih grafičnega okolja, smo izobraževalne programe razvijali še pred nastankom podjetja. Razviti so bili za uporabo v srednjih tehničnih šolah ̶ strojnih smeri.
-
V tem času je bilo na tržišču že kar nekaj računalnikov z barvno grafično kartico, malo kateri med njimi pa so se lahko ponašali z operacijskim sistemom Windows.
-
Avgusta 1991 je skupina štirih računalniških entuziastov registrirala podjetje PIA d.o.o.. Prvi produkt in razlog registracije je bil produkt ZEVS.
-
Po prodoru sistema Windows, smo začeli razvijati izobraževalno programsko opremo za okolje Windows. Odločili smo se za razvoj izobraževalne programske opreme, katere osnovni princip so bile vaje.
-
Z napredkom tehnologije so tudi nekateri naši produkti nastajali v spletnem okolju. Ohranili pa so funkcionalnosti okolja Windows, vključno z matematičnimi izračuni.
-
V obdobju od 1999 do 2002 smo se usmerili v sodelovanje z ameriškim podjetjem Planitax inc. iz San Francisca. Angažirano smo se lotili razvoja prve WEB aplikacije in s tem dosegli preboj med podjetja z visoko stopnjo znanja in velikim razvojnim potencialom.
-
GZS Savinjsko-Šaleške regije nam je leta 2004 podelila bronasto priznanje za Laboratorijski informacijski sistem (LIMS) v laboratoriju Erica, na Inštitutu za ekološke raziskave Velenje.
-
S strani GZS Savinjsko-Šaleške regije smo prijeli kar tri nagrade:srebrno priznanje za WAT ̶ sistem v avtomobilski industriji; srebrno priznanje za MERLIN ̶ sistem za spletno zbiranje podatkov, elektronski obrazci in analize; bronasto priznanje za HERA ̶ informacijski sistem za vodenje podatkov razreza kosov v čevljarski industriji.
-
Novembra leta 2006 smo ponosno obeležili 15. obletnico obstoja in se v sklopu tega predstavili tudi v novi grafični podobi, ki je aktualna še danes.
-
Novembra 2006 smo organizirali 1. ODOS konferenco za obstoječe in potencialne uporabnike sistema ODOS. ODOS konference so postale tradicionalna oblika druženja, v sklopu katerega predstavljamo novosti in dobre prakse, ki jih ponuja sistem ODOS, ter najbolj aktualne teme s področja javne uprave.
-
Prejeli smo srebrno priznanje za sistem ODOS.Enterprise - razvojno platformo.
-
Od 29. junija do 4. julija 2009 smo za dijake Šolskega centra Velenje organizirali poletno šolo spletnega programiranja. Udeležba je imela na marsikaterega dijaka precejšen vpliv.
-
Na peti ODOS konferenci smo naznanili pridobitev akreditacije Arhiva RS. S tem je postal ODOS edini sistem v Sloveniji, ki je imel urejeno akreditacijo Arhiva RS in tudi priporočilo Ministrstva za javno upravo.
-
Zaradi Covid pandemije so ODOS konference v živo, ki smo jih prej organizirali enkrat letno, zamenjali Webinarji, kjer smo preko spletnih orodij naše naročnike seznanjali s pomembnimi temami in akturalnostmi na pdoročju njihove digitalizacije.
-
Leta 2020 smo s prevzemom sistema Doksis število občin, uporabnic sistema ODOS povečali na 110 občin, kar je 52% vseh slovenskih občin.
-
Leta 2021 je med naše zadovoljne uporabnike sistema ODOS pristopilo večje število domov zastarejše, varstveno delovnih centrov, šol, vrtcev in drugih javnih ustanov, tako, da se je skupno število naročnikov sistema ODOS povzpelo na 270.
-
Ponosni smo praznovali 30 obletnico podjetja, ki je oralo ledino na področju digitalizacije in je še danes eno vodilnih podjetij na trgu.
Zametki podjetja segajo v leto 1983, ko je večinski lastnik podjetja, Igor Razbornik, sodeloval v znanstveno raziskovalnem delu "CNC programiranje".
Leta 1987 je kraljeval operacijski sistem DOS 3, ki ni poznal svojega grafičnega vmesnika. Da smo lahko izdelali učne programske pakete, smo najprej
Ker okolja niso poznala grafike, smo v okolju DOS razvili grafični vmesnik pred nastankom operacijskega sistema Windows.
Na postavljenih temeljih grafičnega okolja, smo izobraževalne programe razvijali še pred nastankom podjetja. Razviti so bili za uporabo v srednjih tehničnih šolah.
V tem času je bilo na tržišču že kar nekaj računalnikov z barvno grafično kartico, malo kateri med njimi pa so se lahko ponašali z operacijskim sistemom Windows.
Avgusta 1991 je skupina štirih računalniških entuziastov registrirala podjetje PIA d.o.o.. Prvi produkt in razlog registracije je bil produkt ZEVS.
Po prodoru sistema Windows, smo začeli razvijati izobraževalno programsko opremo za okolje Windows. Odločili smo se za razvoj izobraževalne programske opreme, katere osnovni princip so bile vaje.
Po prodoru sistema Windows, smo začeli razvijati izobraževalno programsko opremo za okolje Windows. Odločili smo se za razvoj izobraževalne programske opreme, katere osnovni princip so bile vaje.
V obdobju od 1999 do 2002 smo se usmerili v sodelovanje z ameriškim podjetjem Planitax inc. iz San Francisca. Angažirano smo se lotili razvoja prve WEB aplikacije in s tem dosegli preboj med podjetja z visoko stopnjo znanja in velikim razvojnim potencialom.
GZS Savinjsko-Šaleške regije nam je leta 2004 podelila bronasto priznanje za Laboratorijski informacijski sistem (LIMS) v laboratoriju Erica, na Inštitutu za ekološke raziskave Velenje.
S strani GZS Savinjsko-Šaleške regije smo prijeli kar tri nagrade:srebrno priznanje za WAT ̶ sistem v avtomobilski industriji; srebrno priznanje za MERLIN ̶ sistem za spletno zbiranje podatkov, elektronski obrazci in analize; bronasto priznanje za HERA ̶ informacijski sistem za vodenje podatkov razreza kosov v čevljarski industriji.
Novembra leta 2006 smo ponosno obeležili 15. obletnico obstoja in se v sklopu tega predstavili tudi v novi grafični podobi, ki je aktualna še danes.
Novembra 2006 smo organizirali 1. ODOS konferenco za obstoječe in potencialne uporabnike sistema ODOS. ODOS konference so postale tradicionalna oblika druženja, v sklopu katerega predstavljamo novosti in dobre prakse, ki jih ponuja sistem ODOS, ter najbolj aktualne teme s področja javne uprave.
20. novembra 2007 je v hotelu Paka v Velenju potekala druga ODOS konferenca z naslovom "Poslovanje občinskih dokumentnih sistemov skladno z veljavnimi zakonskimi predpisi". Gosti in predavatelji so bili med drugimi tudi predstavniki Ministrstva za javno upravo, Direktorata za e-upravo im Mestne občine Velenje.
Prejeli smo srebrno priznanje za sistem ODOS.Enterprise - razvojno platformo.
Zaradi Covid pandemije so ODOS konference v živo, ki smo jih prej organizirali enkrat letno, zamenjali Webinarji, kjer smo preko spletnih orodij naše naročnike seznanjali s pomembnimi temami in akturalnostmi na pdoročju njihove digitalizacije.
Leta 2020 smo s prevzemom sistema Doksis število občin, uporabnic sistema ODOS povečali na 110 občin, kar je 52% vseh slovenskih občin.
Leta 2021 je med naše zadovoljne uporabnike sistema ODOS pristopilo večje število domov zastarejše, varstveno delovnih centrov, šol, vrtcev in drugih javnih ustanov, tako, da se je skupno število naročnikov sistema ODOS povzpelo na 270.
Ponosni smo praznovali 30 obletnico podjetja, ki je oralo ledino na področju digitalizacije in je še danes eno vodilnih podjetij na trgu.
V sodelovanju z mlado ekipo agencije Mighty plus smo prenovili spletno stran ter povečali dejavnost digitalnega marketinga.
Naša načela
Inovativnost in uporabnost
Inovativnost in uporabnost
Zaveza h kakovosti
Zaveza h kakovosti
Podpora je naša prednost
Podpora je naša prednost
Naša ekipa
Gojimo kulturo skupinskega dela, ki zaposlenim, ob uporabi najmodernejše tehnologije in znanj,odpira poti za optimalno rast in razvoj osebnih potencialov. Za naše naročnike vsakodnevno skrbi zelo kompetentna ekipa.
V podjetju PIA d.o.o. je 21 zaposlenih, strokovnjakov z različnih področij, po duši predvsemvizionarjev in entuziastov, ki živijo poslanstvo in vizijo podjetja.
V razvojnem oddelku strokovni in kreativni programerji razvijajo novo in vzdržuje obstoječo programsko opremo in skrbijo, da so naši sistemi prijazni uporabnikom, funkcionalni ter skladni z najsodobnejšimi standardi programiranja in varnosti ter da so skladni s predpisi.
Projektni vodje so v nenehnem stiku za naročniki, saj so njihovi neposredni skrbniki. Oni so tisti, ki bodo naročnikom svetovali, kako optimizirati in digitalizirati poslovanje s pomočjo naših produktov.
Jasno je, da predstavljajo izjemno kompetentne osebe, ki zelo dobro poznajo naše produkte, prav tako pa znajo prepoznati potrebe naročnikov ter oboje povezati v optimalno kombinacijo v zadovoljstvo obeh strani.
Naša snažilka je pomemben del naše ekipe, saj poskrbi, da delamo v čistem in zdravem delovnem okolju.
Vodstveni kader skrbi, da podjetje sledi zastavljenim poslovnim ciljem. To je mogoče le, če skrbimo za dobre poslovne odnose z naročniki ter za svoje zaposlene. Zato je najpomembneje, da preudarno načrtujemo prihodnost podjetja, zagotavljamo pogoje za zadovoljstvo zaposlenih ter jih spodbujamo da sledijo viziji in poslanstvu podjetja ter se z njim poistovetijo.
Igor Razbornik
Saša Kovač
Anja Vinder Hrustelj
Azra Alibegovič
Božidar Glinšek
Igor Gruber
Matej Korošec
Marko Part
Jernej Gruber
Matej Lužnik
Alojz Krajnc
Jaša Šuster
Peter Čurč
Alma Rehberger
Natalija Šketa
Matic Polutnik
Alen Habermut
Natalija Šeško
Ana Matjaž
Gorazd Hriberšek
Luka Polutnik
Timotej Novak
Mnenja zadovoljnih strank nam pomenijo največ
Največjo vrednost imajo mnenja strank. Mi pravimo, da je pravi marketing tak, da nas naročniki sami priporočijo naprej. To se se nam dogaja praktično vsak mesec. Naše vodilo so zadovoljni naročniki in zelo ponosni smo, da nam to uspeva že kar tri desetletja.
Z zaposlenimi v podjetju PIA imam pozitiven odnos, za vsako vprašanje dobim pravočasen odgovor in pomoč pri uporabi njihovih storitev.
Sistem ODOS je pregleden.
Modul Vhodno izhodna pošta je pregleden.
Modul Naročilnice je pregleden.
Z modulom Potrjevanje prejetih računov je delovanje hitro in pregledno.
Zaposleni v podjetju PIA so prijazni, hitri, ustrežljivi, zabavni, upoštevajo tudi naša mnenja in predloge, skratka zelo fajn! ODOS nam je olajšal delo, saj je pregleden in v njem hitro najdemo podatke. Tudi elektronsko poslovanje je hitro in pregledno. Modul Vhodno izhodne pošte poteka nemoteno, v kolikor referenti naredijo pravilni postopek za izhodno pošto.
S podjetjem PIA poslujemo že nekaj let in kadar se pojavijo težave, jih v podjetju razrešijo.
Sistem ODOS je pregleden.
S sistemom ODOS smo zadovoljni.
Trenutno smo še v fazi uvajanja in zaenkrat lahko povemo, da nam bo delo v ODOSu olajšalo poslovanje.
Uporaba modula Upravno poslovanje je priročna in uporabna.
Modul Vhodno izhodna pošta nam je olajšal poslovanje.
Predvsem sem zadovoljna z njihovo odzivnostjo pri reševanju kakršnih koli težav. Glede dela glavne pisarne vam lahko odgovorim, da je sistem ODOS pohitril in olajšal moje delo, podatke hitreje najdem in tudi njihova skrb za zakonodajo mi daje občutek, da je naše poslovanje pravilno in da nismo v prekršku. Modul Upravno poslovanje je v skladu z zakonodajo. Modul Vhodno izhodna pošta je zelo uporaben. Modul Odsotnosti je pregleden.
Sodelovanje s podjetjem PIA je na visokem nivoju, podpora uporabnikom je zelo kvalitetna in ustrežljiva, konference so kvalitetne.
Sistem ODOS mi je v nekaterih korakih olajšal delo.
ODOS uporabljamo že od leta 2016.
S podjetjem PIA smo zelo zadovoljni, podpora je hitra oziroma hiter odziv, vedno so pripravljeni pomagati. Sistem ODOS je delo olajšal v vseh pogledih. Elektronsko podpisovanje in vročanje bo delo še bolj olajšalo. Z modulom Upravno poslovanje sem zadovoljna, se pa tu in tam najde kakšen problem, ampak ga z njihovo pomočjo hitro odpravimo. Modul Vhodno izhodna pošta je lahek za uporabo.
Podjetje PIA nudi strokovno in hitro pomoč v vsaki situaciji. Zaposleni v podjetju PIA so zelo odzivni. Sistem ODOS pospeši delo. Povezave z drugim aplikacijami so zagotovo na mestu in možnost še bolj olajšati delo. Sistem deluje in omogoča številne funkcije. Modul Vhodno izhodna pošta deluje OK. Upamo na čimprejšnjo povezljivost z Gradom znotraj naše organizacije, da se ne podvaja delo s pogodbami in finančnim delom.
Sodelovanje s podjetjem PIA, d. o. o. je odlično. Vsi zaposleni so prijazni in ustrežljivi. Odzivni čas zaposlenih je zelooo hiter. Program ODOS nam je olajšal in pohitril delo. Podatke najdemo hitro in samo poslovanje je preko tega postalo preglednejše. Modul Upravno poslovanje za občine je super! Modul Vhodno izhodna pošta nudi ogromno možnosti za razbremenitev glavne pisarne.
Sodelovanje s podjetjem PIA je dobro, podpora je hitra in ažurna. ODOS mi olajša delo. Hitro najdem podatke pri iskanju. Povezava Grad-ODOS deluje (skeniranje dokumentov). Modul Vhodno izhodna pošta deluje dobro. Izhodna pošta omogoča prednostne pošiljke. Pohvale vredno. Povezava Grad - skeniranje dokumentov deluje super.
Sodelovanje s podjetjem Pia d. o. o. je odlično. Podpora uporabnikom je zelo hitra.
ODOS je vsekakor nepogrešljiv pri mojem delu. Brez ODOSa si sploh ne predstavljam dela na občini.
Zaposleni v podjetju PIA so hitri, odzivni in vedno na razpolago.
Uporaba sistema ODOS je enostavna in uporabna. Delo je olajšano in poslovanje preglednejše.
Modul Upravno poslovanje je priročen in enostaven za uporabo.
Podjetje PIA je hitro odzivno, reševanje morebitnih težav je takojšnje in učinkovito.
Sistem ODOS je pregledna aplikacija, v kateri hitro najdem podatke. Delo z njim je enostavno in hitrejše.
Modul Upravno poslovanje nam omogoča, da je poslovanje pregledno, enostavno in hitrejše. Ne prestavljam si več, da ne bi uporabljali ODOS sistema.
Sodelovanje s podjetjem je super.
Sistem ODOS je zelo pregleden.
Modul Upravno poslovanje funkcionira v redu.
Modul Vhodno izhodna pošta je zelo pregleden.
Modul Pogodbe je odličen.
Sodelovanje s podjetjem je super.
Sistem ODOS je zelo pregleden.
Modul Upravno poslovanje funkcionira v redu.
Modul Vhodno izhodna pošta je zelo pregleden.
Modul Pogodbe je odličen.
Sodelovanje s podjetjem je super.
Sistem ODOS je zelo pregleden.
Modul Upravno poslovanje funkcionira v redu.
Modul Vhodno izhodna pošta je zelo pregleden.
Modul Pogodbe je odličen.